Junts rebutja investir Pedro Sánchez després del 23-J: “És claríssim. Ha mentit a tothom”

|

- Publicitat -

ACN Barcelona – La cap de llista de Junts el 23-F, Míriam Nogueras, ha rebutjat investir el president espanyol i candidat del PSOE, Pedro Sánchez, després de les eleccions: “Estem ara en l’escenari que no se’l pot investir. És claríssim. Ha mentit a tothom”. En una entrevista a Ser Catalunya, aquest divendres, Nogueras ha opinat que Sánchez no ha complert amb els seus socis d’Unides Podem ni amb els partits catalans que li van fer confiança: “Ni hi ha res del que s’havia acordat ni paga”, ha conclòs. La cap de llista de Junts també ha refusat repetir l’acord amb el PSC per governar plegats la Diputació de Barcelona. Així mateix, ha apostat per fer un ‘reset’ i governar amb ERC a tots els municipis on Junts i republicans tinguin majoria.

Sobre les aliances entre Junts i ERC, Nogueras ha insistit que no poden continuar “fent les coses com fins ara”. “Ens cal que, si sumem, fer-ho junts. I s’ha de començar ja. Hem normalitzat massa coses que no són normals”, ha subratllat.

Publicitat

Segueix-nos a les xarxes

Més notícies

Opinió