Junts i ERC asseguren haver deixat de banda les diferències del darrer mandat per constituir un govern fort a Sant Cugat

|

- Publicitat -

ACN Sant Cugat del Vallès – Junts i ERC han fet efectiu aquest dimarts l’acord per governar plegats a Sant Cugat del Vallès, deixant de banda les diferències que en el mandat passat van fer impossible l’entesa. La primera i segona força en nombre de vots han apropat posicions per proximitat ideològica i un cop han posat sobre la taula els seus eixos programàtics. Tot i ser un govern sobiranista, l’alcalde, Josep Maria Vallès, assegura que l’entesa respon als interessos merament locals: “Pot tenir transcendència però no hem fet el pacte pensant més enllà”, ha detallat en la presentació de l’acord. L’executiu tindrà 4 tinències d’alcaldia, una de les quals recaurà en l’exvicepresident del Govern Jordi Puigneró, i un comissionat per a persones amb discapacitat.

Publicitat

Segueix-nos a les xarxes

Més notícies

Opinió