Israel bombardeja de nou el Líban i avisa als civils que marxin d’edificis propers als de Hezbollah

|

- Publicitat -

ACN Barcelona – L’exèrcit d’Israel ha anunciat aquest dilluns que està bombardejant de nou el Líban enmig de l’escalada de la violència amb Hezbollah després de l’atac massiu contra els buscapersones i l’intercanvi de coets i bombardejos. Les Forces de Defensa Israelianes (IDF) han comunicat a través del seu canal de Telegram que l’exèrcit està duent a terme “atacs contra objectius terroristes de l’organització” al sud del Líban i ha avisat la població a la zona que evacuïn “immediatament” els edificis “utilitzats” per la milícia xiïta.

“Aconsellem els civils de les cases situades a l’interior o a tocar d’edificis i zones utilitzades per Hezbollah amb finalitats militars com emmagatzemar armes, que s’allunyin del perill per la seva pròpia seguretat”, ha afirmat el portaveu de les IDF, Daniel Hagari.

Publicitat

Segueix-nos a les xarxes

Més notícies

Opinió