ACN Barcelona – L’exèrcit d’Israel ha anunciat aquest dilluns que està bombardejant de nou el Líban enmig de l’escalada de la violència amb Hezbollah després de l’atac massiu contra els buscapersones i l’intercanvi de coets i bombardejos. Les Forces de Defensa Israelianes (IDF) han comunicat a través del seu canal de Telegram que l’exèrcit està duent a terme “atacs contra objectius terroristes de l’organització” al sud del Líban i ha avisat la població a la zona que evacuïn “immediatament” els edificis “utilitzats” per la milícia xiïta.
“Aconsellem els civils de les cases situades a l’interior o a tocar d’edificis i zones utilitzades per Hezbollah amb finalitats militars com emmagatzemar armes, que s’allunyin del perill per la seva pròpia seguretat”, ha afirmat el portaveu de les IDF, Daniel Hagari.


