Interrompuda la circulació de trens des de Girona en sentit Barcelona per un arbre a les vies

|

- Publicitat -

ACN Barcelona – La circulació de trens des de Girona en sentit Barcelona es troba interrompuda aquest divendres al matí per la presència d’un arbre a les vies, informa Renfe. Els trens afectats són els de la R11 i la RG1. El tall de les línies s’ha produït entre Girona i Maçanet en sentit Barcelona, assenyala Protecció Civil, que ha posat en prealerta el pla Ferrocat. Els tècnics es troben en aquests moments al lloc dels fets per resoldre la incidència.

Publicitat

Segueix-nos a les xarxes

Més notícies

Opinió