Interrompuda la circulació de l’R1 i l’RG1 entre Sant Adrià i Badalona per un atropellament

|

- Publicitat -

ACN Badalona – La circulació de l’R1 i l’RG1 entre les estacions de Sant Adrià de Besòs i Badalona està interrompuda en els dos sentits de la marxa a causa d’un atropellament. La circulació d’aquestes línies comença ara a Badalona. Protecció Civil ha situat el pla Ferrocat en estat de prealerta.

Publicitat

Segueix-nos a les xarxes

Més notícies

Opinió