ACN Girona – L’Ajuntament de Girona ha presentat el pla de fred que es posarà en marxa a partir del proper dilluns 2 de desembre i que es mantindrà fins a principis de maig. Ho farà, de nou, a l’antic edifici de la UNED al centre de Girona i comptarà amb les mateixes 45 places que l’any passat. Des de l’Ajuntament donen per fet que hi haurà persones que en quedaran fora, en bona part per l’increment del sensellarisme a la ciutat els darrers mesos. Amb tot, des de l’Ajuntament es mostres “optimistes” amb les declaracions de la consellera de Territori, Sílvia Paneque, en relació a una aportació “extraordinària” a La Sopa per afrontar les obres de millora. De fet, des del consistori reconeixen que en els propers dies s’hi reuniran per tractar el tema.
Girona posa en marxa el pla de fred assumint que hi haurà persones que en quedaran fora per l’increment dels sensellar
|
- Publicitat -
Publicitat


