Girona posa en marxa el pla de fred assumint que hi haurà persones que en quedaran fora per l’increment dels sensellar

|

- Publicitat -

ACN Girona – L’Ajuntament de Girona ha presentat el pla de fred que es posarà en marxa a partir del proper dilluns 2 de desembre i que es mantindrà fins a principis de maig. Ho farà, de nou, a l’antic edifici de la UNED al centre de Girona i comptarà amb les mateixes 45 places que l’any passat. Des de l’Ajuntament donen per fet que hi haurà persones que en quedaran fora, en bona part per l’increment del sensellarisme a la ciutat els darrers mesos. Amb tot, des de l’Ajuntament es mostres “optimistes” amb les declaracions de la consellera de Territori, Sílvia Paneque, en relació a una aportació “extraordinària” a La Sopa per afrontar les obres de millora. De fet, des del consistori reconeixen que en els propers dies s’hi reuniran per tractar el tema.

Publicitat

Segueix-nos a les xarxes

Més notícies

Opinió