Generalitat, Ajuntament i Diputació clamen contra les violències masclistes i reivindiquen “espais lliures i segurs”

|

- Publicitat -

ACN Barcelona – Generalitat, Ajuntament de Barcelona i Diputació de Barcelona han participat aquest migdia en l’acte institucional amb motiu del Dia Internacional contra la Violència vers les Dones a la plaça Sant Jaume de Barcelona. Ho han fet amb una crida a “trencar els silencis” i s’han compromès a treballar conjuntament per erradicar aquest tipus de violències. Enguany, s’ha posat el focus també en la necessitat de tenir “espais lliures i segurs”. De la seva banda, la consellera d’Igualtat i Feminisme, Eva Menor, ha fet una crida a tots els ciutadans a ser “actius” en la lluita contra aquesta xacra. Durant l’acte s’ha fet un minut de silenci en record les víctimes, 16 dones des del gener i 3 infants, i s’ha llegit el manifest unitari.

Publicitat

Segueix-nos a les xarxes

Més notícies

Opinió