Fernández diu que cal “canalitzar” el “rebuig” cap a l’amnistia a través d’una “àmplia majoria”

|

- Publicitat -

ACN Barcelona – El líder del PPC, Alejandro Fernández, diu que cal “canalitzar” el “rebuig” cap a l’amnistia a través d’una “àmplia majoria per preservar i millorar el millor de la nostra història recent”. A través d’una publicació a X, Fernández ha apuntat que “totes les enquestes recullen un rebuig majoritari dels espanyols a l’amnistia”. “Estarem a l’alçada. Espanya s’ho mereix”, afegeix el popular hores després que el Congrés dels Diputats hagi aprovat per majoria absoluta la llei d’amnistia.

Publicitat

Segueix-nos a les xarxes

Més notícies

Opinió