Fernández apunta que la UE es va fer “derrotant el nacionalisme i la idea d’identificar la llengua amb les fronteres”

|

- Publicitat -

ACN Barcelona – El candidat del PPC el 12-M, Alejandro Fernández, ha apuntat que la Unió Europea és la “construcció més formidable que hem sigut capaços de construir l’ésser humà”. Ha assenyalat que la UE “es va fer a través de la derrota del nacionalisme” i “en la derrota d’una idea perversa que consisteix en identificar la llengua i la cultura amb les fronteres”. Fernández ha insistit que “en els estats poden conviure sense cap problema diferents cultures i llengües, i ho poden fer de manera pacífica”. Ho ha dit durant la presentació de la candidatura del PP a les eleccions europees, feta a Barcelona. El popular també ha assenyalat que “governants irresponsables” van “flirtejar” amb els que “volen desestabilitzar Europa”.

Publicitat

Segueix-nos a les xarxes

Més notícies

Opinió