Fernández acusa l’independentisme de “dividir les persones i faltar el respecte al llegat de la Transició”

|

- Publicitat -

ACN Mataró – El candidat del PPC a les eleccions del 12-M, Alejandro Fernàndez, ha acusat l’independentisme de “dividir a les persones i faltar el respecte al llegat dels nostres pares i avis, que és la Transició”. El número u dels populars ha manifestat que “el sectarisme destrueix les societats”. “Les societats progressen quan som capaços d’entendre’ns els uns als altres”, ha insistit. I ha qualificat a Puigdemont de “populista”. D’altra banda, ha “reptat a revisar l’hemeroteca” després dels dies de reflexió del president del govern espanyol. “Ni un sol polític a la història del PP ha dit mai a Begoña Gómez que marxi a casa seva. El que volem que se’n vagi a casa seva és Pedro Sánchez, el marit”, ha apuntat.

Publicitat

Segueix-nos a les xarxes

Més notícies

Opinió