Excursionistes del Pedraforca celebren que s’hagi prohibit l’accés amb cotxe: “Cal protegir la natura”

|

- Publicitat -

ACN Saldes – L’agost de l’any passat, el mirador de Gresolet, el principal punt de sortida per accedir al Pedraforca, estava ple de cotxes, alguns aparcats a banda i banda de la carretera. L’estiu és l’època en què el massís rep més visitants, però aquest any la imatge ha canviat radicalment i, aquest diumenge, només hi havia una vintena de cotxes aparcats: els qui han pujat abans de les 7 del matí. La resta de gent ha hagut de pujar amb el servei d’autobús llançadora des de Saldes o bé des de Gósol. La mesura, que s’allargarà fins el 15 d’agost, s’ha pres per evitar la massificació del Pedraforca, un dels massissos més simbòlics i freqüentats del país. La majoria d’excursionistes l’aplaudeixen: “Cal protegir la natura. El Pedraforca està massificat”.

Publicitat

Segueix-nos a les xarxes

Més notícies

Opinió