Estabilitzat de matinada un incendi a La Palma d’Ebre

|

- Publicitat -

ACN La Palma d’Ebre – Els Bombers de la Generalitat han estabilitzat cap a les cinc de la matinada un incendi declarat a La Palma d’Ebre, del que havien rebut l’avís a les 21.35 hores de dijous. Els bombers han treballat en una zona d’unes nou hectàrees i s’està a l’espera que els Agents Rural determinin la zona cremada. Segons han explicat els Bombers, ha estat un foc de vent empès pel ponent, que avançava deixant enrere el nucli urbà de La Palma. El foc estava generant molts focus secundaris, especialment a la cua i el flanc dret. Els Bombers hi han treballat amb una trentena de dotacions. Aquest divendres al matí està previst que s’enlairin equips aeris i equips de prevenció activa forestal (EPAF).

Publicitat

Segueix-nos a les xarxes

Més notícies

Opinió