Escrivá defensa l’augment del salari mínim i assegura que tindrà un impacte “petit” en la creació d’ocupació

|

- Publicitat -

ACN Madrid.-El ministre d’Inclusió, Seguretat Social i Migracions, José Luis Escrivá, ha afirmat aquest dimecres a la COPE que l’augment del Salari Mínim Interprofessional (SMI) que el seu govern vol activar immediatament permetrà reduir la desigualtat salarial i tindrà efectes “petits” en la creació d’ocupació. “Els beneficis superen àmpliament els perjudicis”, ha dit. Ha afirmat que la negativa rotunda de la CEOE a l’augment “forma part de la negociació”. Escrivá també ha apuntat que l’augment del preu majorista de l’electricitat tindrà un efecte “limitat” a la factura que acabarà pagant el consumidor “i el govern farà que encara sigui més limitat” perquè està adoptant mesures per “desalinear el mercat majorista de l’impacte al consumidor”.

Publicitat

Segueix-nos a les xarxes

Més notícies

Opinió