En estat greu un pilot del Circuit d’Osona a Vic després de patir un accident

|

- Publicitat -

ACN Vic – En estat greu un pilot del Circuit d’Osona de Vic, on s’organitzen curses de karts i motos, després de patir un accident. Segons informa el SEM, l’avís s’ha rebut aquest dimecres a les 10.51 h i s’han desplaçat fins al lloc dues ambulàncies i un helicòpter medicalitzat. Aquest últim l’ha traslladat fins a l’hospital de la Vall d’Hebron. No han transcendit més detalls del sinistre ni tampoc les causes.

Publicitat

Segueix-nos a les xarxes

Més notícies

Opinió