ACN Barcelona / Brussel·les – Els socialdemòcrates han advertit els conservadors sobre els possibles pactes amb l’extrema dreta. En un míting a Brussel·les aquest dimecres al vespre, el candidat del grup per presidir la Comissió, Nicolas Schmit, ha dit que “això ja ha passat, la història es repeteix”. Uns dies després de l’apropament d’Ursula von der Leyen a Giorgia Meloni, ha afegit que “de cap manera” hi ha d’haver acords amb la ultradreta, ja que “és una manera de legitimar-los”. La cap de llista del PSOE a les eleccions del 9-J, Teresa Ribera, també ha participat de l’esdeveniment, i ha alertat d’una “estrategia internacional” de desinformació que busca “desestabilitzar” les institucions. A més, ha cridat a “evitar les pors que fa servir l’extrema dreta”.
Els socialdemòcrates adverteixen els conservadors sobre els pactes amb l’extrema dreta: “La història es repeteix”
|
- Publicitat -
Publicitat


