- Publicitat -
ACN Berga – Els gegants de la Patum han mostrat per primera vegada aquest dissabte els seus nous vestits 15 anys després de l’última renovació. Ho han fet de la mà del dissenyador berguedà Jordi Rafart que ha assegurat que es tracta del projecte de la seva vida, que combina “una gran complexitat tècnica” amb una forta “càrrega emocional”. L’autor ha posat l’accent en la percepció dels quatre gegants “com a grup” i també en una aposta pels “360 graus”, afegint detalls per davant, però també per la resta de costats. La presentació s’ha fet al convent de Sant Francesc amb una gran expectació ciutadana i coincidint amb la inauguració d’una exposició titulada ‘100 anys d’història a través de la mirada dels gegants’.
Publicitat


