ACN Barcelona – Els embassaments del sistema Ter-Llobregat han arribat a 150 hm3, segons dades publicades aquest dilluns per l’Agència Catalana de l’Aigua, que reflecteixen els nivells d’aquest diumenge. El volum d’aigua d’aquests pantans (Sau-Susqueda, la Baells, Sant Ponç i la Llosa del Cavall) no ha parat de créixer des de les pluges del cap de setmana passat i ja és del 24,6%. Pel que fa al conjunt de les conques internes, han arribat al 23,5%, cinc punts més que fa una setmana. Es tracta del nivell més alt des del setembre de l’any passat, fa vuit mesos. L’embassament de la Baells, que ha passat del 26,1% al 37,2% en una setmana, ha fet el salt percentual més gran, seguit de Sau (del 2,3% al 12,7%).
<iframe data-responsive=”” scrolling=”no” src=”/iframeAcn?id=681″></iframe>
<div class=”label-container”><input id=”check_id681″ type=”checkbox” /> <label for=”check_id681″> </label>
<div class=”code-container”><div class=”flourish-embed flourish-chart” data-src=”visualisation/15222573″><script src=”https://public.flourish.studio/resources/embed.js”></script></div><br />
</div>
</div>


