Els Bombers donen per estabilitzat l’incendi de l’AP-7 a la Jonquera

|

- Publicitat -

ACN La Jonquera – Els Bombers han donat per estabilitzat l’incendi que des de primera hora del matí crema una zona de vegetació a tocar de l’AP-7, a la Jonquera (Alt Empordà). Amb l’estabilització, també s’ha obert un carril de circulació en sentit Girona i s’ha restablert la circulació de trens d’alta velocitat, que s’havia interromput. El balanç provisional és d’unes 3 hectàrees de vegetació afectada i a hores d’ara hi continuen treballant una vintena de dotacions. Els Bombers han rebut l’avís a les 08:32 quan un vehicle s’ha incendiat al punt quilomètric 6 en direcció sud i el foc s’ha estès pel voral.

Publicitat

Segueix-nos a les xarxes

Més notícies

Opinió