- Publicitat -
ACN Barcelona – La direcció del Teatre Gaudí de Barcelona ha anunciat aquest dilluns que fa un pas al costat i traspassa la sala a uns nous responsables. En un comunicat, el dramaturg Ever Blanchet i l’actriu Maria Clausó han explicat que abandonen el comandament del teatre després de 16 anys al capdavant. El detall del canvi d’etapa es farà públic aquest divendres en una roda de premsa en què es presentarà la nova direcció i la temporada 2024-2025.
Publicitat


