ACN Barcelona – El saló immobiliari The District tornarà a Barcelona del 25 al 27 de setembre i preveu l’assistència de més de 400 directius. Així ho ha confirmat aquest dimecres l’organització, que ha avançat que la tercera edició del congrés immobiliari buscarà “estimular noves oportunitats de negoci” pel sector. En concret, s’estructurarà en tres eixos: el desenvolupament de les estructures de mercat de capitals, la transformació del sector i el valor afegit dels criteris mediambientals. Com a novetat, també hi haurà sessions dedicades a les “noves formes de rendibilitat” en actius “menys tradicionals”. Entre els assistents, The District ha avançat que hi haurà noms com Azora, Apollo, JP Morgan, Goldman Sachs o Rockfield, entre altres.
Les dues edicions anteriors de The District a Barcelona han estat marcades per les protestes convocades per les entitats socials i pel dret de l’habitatge. El setembre passat el congrés va reclamar “més contundència” policial per respondre a les <a href=”https://www.acn.cat/new/4a1805ea-2de6-4b5c-8c21-c7c32388922e/texts” target=”_blank”>ruixades </a>amb pintura que van rebre els congressistes que intentaven accedir al saló immobiliari.



