ACN Madrid – La portaveu del govern espanyol, Pilar Alegría, ha assegurat aquest dimarts que a les eleccions del 12-M els catalans podran triar entre “obrir una nova etapa i mirar endavant” o “seguir al bloqueig”. “Aquesta és la disjuntiva veritablement important on es troba Catalunya”, ha dit a la roda de premsa posterior al Consell de Ministres. Preguntada per com pot afectar el resultat de les eleccions catalanes a l’estabilitat de l’executiu, Alegría ha vaticinat que la majoria que sustenta a Sánchez continuarà operativa. “Som perfectament conscients de quins són els números al Congrés, i hem demostrat capacitat per parlar i arribar a consensos”, ha apuntat. “En aquesta dinàmica seguirem la setmana vinent i els tres anys vinents”, ha reblat.
El govern espanyol creu el 12-M els catalans escullen entre “obrir una nova etapa” o “seguir al bloqueig”
|
- Publicitat -
Publicitat


