El Govern crea un equip de quatre professionals per desenvolupar i avaluar els plans del programa ‘Barris amb futur’

|

- Publicitat -

ACN Barcelona – El Govern ha aprovat la creació d’un equip de quatre professionals encarregats de desenvolupar i avaluar els plans del programa ‘Barris amb futur’, que s’implementarà en 20 municipis catalans. Aquest programa es va aprovar el passat mes d’octubre i té per objectiu intervenir amb polítiques socials i urbanes en zones del territori considerades d’especial complexitat. Entre els barris on es vol actuar primer hi ha el de Sant Roc de Badalona, el de Sant Cosme del Prat de Llobregat, Pont Major de Girona, el Centre Històric de Manresa, la Mariola de Lleida o el barri de Sant Salvador de Tarragona.

També es pretén actuar al barri de la Vila d’Amposta; al Casc Antic de Balaguer; al Barri de la Fraga de Banyoles; al Barri Vell de Berga; al Culubret i Sant Joan de Figueres; a la Masia de Ca n’Espinós, Farreres i Ausiàs March de Gavà; a Les planes – Blocs de la Florida de l’Hospitalet de Llobregat; a Montornès Nord -Montornès del Vallès-; al Barri Vell d’Olot; al Barri Fortuny de Reus; al Barri Centre de Salt; a la zona nord de Ca n’Anglada de Terrassa; a la Ciutat Històrica de Tortosa, i a les Casernes, Sant Jordi i la Geltrú de Vilanova i la Geltrú.

Publicitat

Els barris s’han escollit d’acord amb criteris quantitatius (indicadors com ara població migrant amb renda baixa-mitjana, població amb estudis baixos, joves sense estudis, població ocupada, renda mitjana per persona i treball de baixa qualificació) i criteris qualitatius basats en la capacitat de resposta del territori tant des de l’àmbit institucional com des de l’acció comunitària.

Publicitat

Segueix-nos a les xarxes

Més notícies

Opinió