El cònsol d’Ucraïna, sobre la rebel·lió del grup Wagner: “És una senyal que no hi ha unitat i el món ho ha d’aprofitar”

|

- Publicitat -

ACN Sant Climent Sescebes – El cònsol general d’Ucraïna a Barcelona, Vorobyov Artem, diu que la rebel·lió del grup Wagner és una “senyal clara” que no hi ha unitat a Rússia i creu que “el món ho ha d’aprofitar”. Artem ha fet aquestes declaracions durant una visita a la base militar de Sant Climent Sescebes (Alt Empordà) aquest dilluns, acompanyat del delegat del govern espanyol a Catalunya, Carlos Nieto, on s’ha mostrat convençut que la quarantena de soldats ucraïnesos que s’hi estan formant ajudaran a “salvar vides” amb un mòdul de “lideratge” a primera línia de front. Els integrants de l’exèrcit s’hi estarà entrenant durant sis setmanes i és un dels 350 que s’estan formant arreu d’Espanya en el marc del pla espanyol i de l’OTAN.

A tot Espanya, ja s’han format uns 1.500 soldats i a la base de Sant Climent, amb aquests, n’hi hauran passat uns 150.

Publicitat

Segueix-nos a les xarxes

Més notícies

Opinió