ACN Barcelona – Durant el 2022 es van instal·lar a Catalunya més plaques solars per a l’autoconsum que en l’acumulat dels últims 20 anys. Així ho indica l’Observatori d’Energies Renovables de Catalunya en l’informe que analitza la implantació d’energies netes durant l’últim any. El document detalla que el 2022 van entrar en funcionament 39.118 noves instal·lacions fotovoltaiques amb una capacitat de 294 MW, un augment del 328% respecte del 2021. Tot i aquest increment, el centre d’estudis ha assegurat que durant el 2022 l’energia que es va generar i consumir a Catalunya va ser “més bruta, menys autòctona i menys renovable”. L’observatori també ha alertat que els retards en la tramitació de projectes són un “escull” per la transició energètica.
Durant el 2022 es van instal·lar a Catalunya més plaques fotovoltaiques que en l’acumulat dels últims 20 anys
|
- Publicitat -
Publicitat



