Díaz reivindica Sumar com “l’única força antiausteritat” davant “la internacional de l’odi” i la “gran coalició”

|

- Publicitat -

ACN Barcelona – La líder de Sumar, Yolanda Díaz, ha reivindicat la formació com “l’única força antiausteritat” i ha alertat que el 9-J “estan en joc” tres projectes polítics: el de la “internacional de l’odi”; el model de la “gran coalició” de socialistes i populars; o el model de Sumar. “És l’únic contra l’austeritat, l’únic vot verd que portarà una transició justa i amb justícia fiscal i social”, ha defensat Díaz en un acte de campanya a Vigo (Galícia), en què també han participat la cap de llista de Sumar, Estrella Galán, i el portaveu de la formació, Ernest Urtasun. Des d’allà, Galán ha avisat a la candidata del PSOE, Teresa Ribera, “que haurà d’escollir si vol per Europa un pacte progressista o una gran coalició amb la dreta i l’extrema dreta”.

Publicitat

Segueix-nos a les xarxes

Més notícies

Opinió