Díaz diu que el reconeixement de l’Estat Palestí ha de servir per posar fi “al genocidi, l’ocupació i l’apartheid”

|

- Publicitat -

ACN Madrid – La vicepresidenta segona del govern espanyol i líder de Sumar, Yolanda Díaz, ha celebrat aquest dimarts l’acord del Consell de Ministres de reconèixer l’Estat Palestí. En un missatge a X i una entrevista a TVE, Díaz ha afirmat que “avui fem justícia amb la llibertat del poble palestí”. La decisió, segons la vicepresidenta, recull “el sentiment majoritari de la societat espanyola” i el compromís del govern espanyol “amb el dret internacional”. “Reconèixer l’Estat palestí és un avenç que ha de servir per posar fi al genocidi, l’ocupació i l’apartheid”, ha apuntat a X.

En una entrevista a TVE, Díaz ha insistit que aquest és “el camí que ens ha de dirigir a la pau”, malgrat que “no és suficient”. “Nosaltres creiem que hem de cridar a consultes l’ambaixadora i sumar-nos a la demanda de Sud-àfrica i procedir a l’embargament d’armes a Israel” per aturar aquest “autèntic genocidi”.

Publicitat

Segueix-nos a les xarxes

Més notícies

Opinió