Detingut per conduir quadruplicant la taxa d’alcohol permesa i tenir un accident a Castelló d’Empúries

|

- Publicitat -

ACN Castelló d’Empúries – La Policia Local de Castelló d’Empúries (Alt Empordà) ha detingut un conductor per conduir quadruplicant la taxa d’alcohol i tenir un accident. Els agents han rebut l’avís la matinada d’aquest dijous d’un vehicle que havia sortit de la carretera i havia xocat contra el mur d’una casa. En arribar al lloc, la patrulla ha localitzat i identificat el conductor, amb signes evident d’anar sota els efectes de l’alcohol. Els agents li han fer la prova d’alcoholèmia i ha donat positiu, multiplicant per quatre la taxa d’alcohol permesa. Com que el conductor no tenia domicili conegut, l’han detingut com a suposat autor d’un delicte contra la seguretat viària.

Publicitat

Segueix-nos a les xarxes

Més notícies

Opinió