Cs anuncia un pacte amb el PSC per entrar al govern de Santa Coloma de Gramenet

|

- Publicitat -

ACN Barcelona – La diputada de Cs al Parlament Anna Grau ha anunciat aquest dimarts que els dos regidors que el partit té a l’Ajuntament de Santa Coloma de Gramenet (Barcelonès) se sumaran al govern municipal. El consistori està governat pel PSC, que el passat 28 de maig va revalidar la majoria absoluta, i Núria Parlon n’és l’alcaldessa. Amb la incorporació de Cs, l’executiu passarà a tenir 19 regidors dels 27 que hi ha al ple i l’oposició sumarà els quatre regidors d’ERC, els dos del PP i els dos de Vox. Segons Grau, els regidors Dimas Gragera i Salvador Trobar tenen una experiència “contrastada” i “donaran molta credibilitat a la gestió de l’Ajuntament”. “Els veïns en quedaran agraïts”, ha afegit.

Preguntada en una roda de premsa pel cúmul de pactes entre el PP i Vox en diversos ajuntaments i governs autonòmics, la diputada taronja ha rebutjat “els supremacismes, els extremismes i les extremes dretes” i ha llançat un advertiment als populars: “Qui pensi que aquests són els companys de viatge ideals, ja s’ho trobarà”.

Publicitat

Segueix-nos a les xarxes

Més notícies

Opinió