- Publicitat -
ACN Barcelona – L’alcalde de Barcelona, Jaume Collboni, ha valorat positivament que la marca francesa Louis Vuitton escollís Barcelona per fer la seva desfilada i ha afirmat que les protestes ciutadanes contràries a l’acte que es van fer a l’entorn del Park Güell formen part de la “normalitat democràtica”. “Hem d’estar igualment d’orgullosos de poder acollir aquests esdeveniments com de respectar el dret a la protesta i la manifestació”, ha declarat. Per a Collboni, que Louis Vuitton hagi optat per la capital catalana “dona suport, impulsa i projecte” el sector de la moda catalana i barcelonina. Al mateix temps, ha expressat el seu respecte per les protestes “legítimes” dels ciutadans que no hi estaven d’acord.
Publicitat


