ACN Barcelona – L’alcalde de Barcelona, Jaume Collboni, ha avisat que l’OPA hostial de BBVA sobre el Banc Sabadell “no és bona per a la competència, la inclusió financera, l’ocupació, el sistema financer a Catalunya ni per a l’economia en general”. En una piulada a la xarxa social X, ha remarcat que la concentració “excessiva” del sector bancari “no és bona per als clients”, advertint que aquesta operació “podria tenir conseqüències negatives per a l’ocupació, la prestació de serveis financers, la cohesió territorial i l’estabilitat financera”. “Els poders públics hem de vetllar per mantenir un sistema financer sòlid, que contribueixi al creixement de l’economia i a la inclusió financera i la protecció dels clients”, ha afegit.
Al seu parer, “és necessari preservar un sector bancari diversificat i competitiu, que serveixi els interessos de la ciutadania”.


