ACN null – La consellera de Justícia, Lourdes Ciuró, diu que el Govern de Catalunya està obert al diàleg perquè “sempre és el camí”, però denuncia el que considera una falta “d’interlocució” per part de l’Estat: “Després de més de 10 anys, no sabem que proposa per Catalunya”. I fins que això no canviï, Junts per Catalunya es manté ferm en la decisió de no asseure’s a la taula de diàleg. La consellera ho ha dit en una visita institucional al Museu Memorial de l’Exili (MUME) de la Jonquera (Alt Empordà) aquest divendres al matí, on també ha comparat el cas català amb el d’Escòcia aprofitant la visita de l’exprimer ministre, Alex Salmond, al museu. “A l’altra banda hi havia algú que volia dialogar i parlar, a Catalunya vam rebre garrotades”, ha afirmat.
Ciuró afirma que no hi ha “interlocució” amb l’Estat: “Després de més de 10 anys, no sabem què proposa per Catalunya”
|
- Publicitat -
Publicitat


