- Publicitat -
ACN Cambrils – Cambrils ha recordat aquest dijous les víctimes de l’atemptat terrorista que va patir el 18 d’agost del 2017, la matinada posterior a l’atac de la Rambla de Barcelona. En un acte al lloc dels fets, al passeig Marítim, familiars de les víctimes, institucions, cossos de seguretat i emergències i la ciutadania han col·locat una flor blanca sobre el Memorial per la Pau que es va crear. Desenes de veïns del municipi s’han acostat a l’acte i han guardat un silenci escrupolós durant l’esdeveniment. L’homenatge ha durat uns 25 minuts, en els quals tan sols ha intervingut l’alcalde de la localitat, Oliver Klein, que ha desitjat que actes com aquests “serveixin per prevenir l’odi i el terrorisme”.
Publicitat



