Borràs veu “fora de lloc” que es trenqués el minut de silenci i diu que no va saludar ni aplaudir a qui ho va fer

|

- Publicitat -

ACN Barcelona – La presidenta del Parlament suspesa i líder de JxCat, Laura Borràs, ha considerat que va estar “totalment fora de lloc” interrompre el minut de silenci durant l’acte d’homenatge a les víctimes dels atemptats de Barcelona i Cambrils, dimecres. En declaracions a Catalunya Ràdio, Borràs ha dit que ella no va saludar ni aplaudir a la persona que va cridar durant el minut de silenci consignes com ‘Exigim la veritat’, i tampoc va anar a “agrair-ho”. Quan es va acabar, “vam trobar aquest grup de persones i el vam saludar, però això no té res a veure amb el minut de silenci ni amb aquesta persona que es va expressar així”, ha raonat. També ha demanat no “criminalitzar” totes les persones que eren allà, “que moltes són familiars de víctimes”.

Publicitat

Segueix-nos a les xarxes

Més notícies

Opinió