Arrimadas conclou que Colau és la “musa dels delinqüents i els okupes” i Collboni el seu ajudant

|

- Publicitat -

ACN Barcelona – La líder de Cs, Inés Arrimadas, ha conclòs aquest dimecres que Ada Colau és la “musa dels delinqüents i els okupes” i Jaume Collboni el seu ajudant. En una compareixença a la plaça dels Àngels, Arrimadas ha constatat que aquella ubicació, a Ciutat Vella, és la “zona zero de la delinqüència” a la ciutat, fent referència a un apunyalament que es va produir allà fa uns dies. La candidata de Cs a Barcelona, Luz Guilarte, ha explicat que el seu grup presentarà un pla de seguretat al govern municipal i també a la resta de grups per donar solució a “l’alarmant problema de seguretat” que, segons ella, pateix la ciutat.

Guilarte ha recordat que la seguretat és el principal problema dels ciutadans, una situació que s’ha agreujat per culpa del govern municipal, ha dit. En aquest sentit, ha demanat voluntat política per acabar amb aquest problema. En els mateixos termes s’ha expressat Arrimadas, que ha assegurat que Barcelona és una ciutat coneguda per la seva inseguretat, on els barcelonins no estan tranquils i que s’ha “degradat molt ràpidament”.

Publicitat

Arrimadas ho ha atribuït a la “fórmula del desastre” que governa la ciutat, amb Colau, PSC i el suport d’ERC. “És la fórmula preferida dels delinqüents i els okupes”, ha assenyalat. En tot cas, ha recordat que en vuit mesos es pot posar fi a aquest “malson” i canviar el govern. Ha garantit que tots els vots que vagin a Cs serviran per “perseguir delinqüents i okupes, atraure inversions i turisme i retornar la tranquil·litat als ciutadans”.

Al seu parer, Cs pot ser decisiu en un proper govern municipal. També ha aprofitat per recordar que tot i que Colau “està encantada que es buidi la ciutat d’inversions i turistes i s’ompli d’okupes i delinqüents”, qui porta la regidoria de Seguretat és el PSC.

<strong>”Retorn al passat” de Sánchez i Feijóo al Senat</strong>

D’altra banda, Arrimadas s’ha referit al cara a cara del president del govern espanyol, Pedro Sánchez, i el líder del PP, Alberto Núñez Feijóo, aquest dimarts durant la compareixença del cap de l’executiu al Senat per informar sobre les mesures energètiques. “Semblava un retorn al passat, hauria pogut ser tranquil·lament un debat de l’any 2008 o del 1998, amb el vell PP i el vell PSOE retraient-se el mateix”, ha assegurat. Arrimadas també els ha acusat de “fer teatre quan es barallen” perquè “després sí que es posen d’acord per repartir-se els jutges del Tribunal Constitucional”.

Publicitat

Segueix-nos a les xarxes

Més notícies

Opinió