Albiol “no se sent còmode” amb els plantejaments de Vox i confia que el PP no hi hagi de pactar després del 23-J

|

- Publicitat -

ACN Barcelona – L’alcalde de Badalona, Xavier Garcia Albiol, reconeix que les polítiques que planteja Vox, “més enllà de la part de sentir-se espanyol”, “no li agraden” ni el fan sentir “còmode” i que espera que el PP no hi hagi de pactar després del 23-J. “Espero que el PP obtingui una majoria suficient perquè no em ve de gust governar amb Vox”, ha insistit en una entrevista al Cafè d’idees de La 2. Tot i no voler valorar els pactes assolits entre PP i Vox arreu de l’Estat, Albiol ha dit sentir-se més proper a la posició de María Guardiola a Extremadura que als acords assolits a València o Castella i Lleó. Pel que fa a Barcelona, ha deixat clar que un govern del PSC era el “mal menor” i que si Collboni incompleix el pactat “s’haurà d’explicar.

Publicitat

Segueix-nos a les xarxes

Més notícies

Opinió