Abascal titlla de “romeria” la manifestació del PP contra la llei d’amnistia i els acusa de no haver-la aturat al Senat

|

- Publicitat -

ACN Barcelona – El president de Vox, Santiago Abascal, ha qualificat de “romeria” la manifestació del PP contra l’amnistia d’aquest diumenge a Madrid i els acusa de no haver frenat la tramitació de la llei al Senat, on els populars tenen la majoria dels representants. En un míting a València per les eleccions europees, ha recordat que no s’hauria d’haver permès el debat a la cambra alta, fet que ha generat un “conflicte inconstitucional a partir d’una llei feta de manera corrupta”, ha destacat, perquè Pedro Sánchez aconseguís els vots per a la investidura procedents de “les corrupcions més greus de polítics des de l’inici de la democràcia”. Unes corrupcions, ha dit, incomparables amb qualsevol delicte de polítics que hagin robat “alguns milers d’euros”.

Publicitat

Segueix-nos a les xarxes

Més notícies

Opinió