“TREMENDO FILL DE PUTA”: Un periodista argentí explota contra el pilot espanyol que va trolejar tot un avió

El conegut presentador Eduardo Feinmann insulta el comandant per fer creure als passatgers que havien guanyat el Mundial abans de revelar la veritat: "Jo l'espero a la porta".

|

- Publicitat - .

Espanyol hauria de ser, per fer una putada com aquesta, jugant amb els sentiments dels seguidors argentins

Publicitat .

La controvertida broma d’un pilot espanyol a un vol ple de passatgers argentins ha desfermat una tempesta mediàtica internacional. El comandant va utilitzar la megafonia de la cabina per felicitar falsament els seus “compatriotes argentins” per la victòria a la final del Mundial. L’anunci va provocar un esclat instantani de joia i eufòria a l’aeronau.

No obstant això, l’alegria va durar només uns pocs segons. Immediatament després, el pilot va deixar anar una galleda d’aigua freda: “Espanya ha guanyat el Mundial”. La cabina va quedar en un silenci absolut i sepulcral.

La reacció més furibunda ha arribat des de la televisió argentina. El cèlebre presentador Eduardo Guillermo Feinmann va esclatar en directe en veure les imatges virals. Feinmann no es va tallar gens ni mica: “Jo l’espero a la porta. Tremend fill de puta, aquestes coses no es fan. Tremend cabró”. La resta de col·laboradors del programa van sentenciar l’acció com un “acudit de molt mal gust”.

 

Publicitat

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí

.