Dimarts, 7 de juliol de 2020 - Edició 712
La República

[MOLT GREU] El govern Colau es gasta la meitat dels diners contractats per l’estat d’alerta en publicitat institucional

Més de 3,2MEUR en blanquejar la imatge del govern de Comuns i Socialistes dels 6,5MEUE en despesa contractada destinada a la Covid-19

Redacció
Redacció 24/05/2020

El govern de Colau i Collboni està obligat a explicar-se i retirar aquests contractes destinats a positivar l’acció d’un govern que no ha sabut trobar respostes a la crisi

Us imagineu la xifres en qualsevol altres administració, quasi la meitat de la contractació feta aprofitant les avantatges de l’estat d’alerta fins al moment sumen més de 3,2 milions d’euros dels 6,5 milions contractats entre el 9 d’abril i el 19 de maig, en un més una xifra fora de mida.

I l’estat d’alerta encara no ha finalitzat, veurem fins on arriba la despesa d’imatge

Mai cap altre administració catalana sobreviuria a unes dades d’aquestes magnituds, i tot en plena crisi de la Covid_19 que ha tingut a Barcelona una de les principals mortalitats. Per sort va fracassar el “desconcert” als terrats el que faria elevar la despesa en 500.000 .-€ més.

La major part de la premsa no parla d’aquest escàndol, hi tenen molt a perdre

Estan en joc milers d’euros en temps d’una crisi tant salvatge com aquesta, en que la major part d’empreses depenen d’aquests diners. El més greu de tot és que això ho faci un govern que ho venia a canviar-ho tot i resulta que acaba beneficiant als grans mitjans de comunicació.

Això si, aquests mateixos mitjans si que parlant de si Grifols ha estat contactada pel govern de la Generalitat, o si aquest va pagar les estades dels sanitaris en hotels de la ciutat

Publiquen coses per omplir, com deia Josep Pla, “collonades” i així provoquen veritables silencis mediàtics. Esperem que aquest escàndol comporti assumpció de responsabilitats i dimissions i que l’oposició municipal estigui a l’alçada del moment i faci possible recuperar part d’aquest dispendi. Recordem que la despesa en publicitat de l’Ajuntament de Barcelona ha estat superior a la del mateix govern de la Generalitat

“Ella és poderosa” més de 3,2 milions d’euros en despesa publicitaria 

La publicitat de la Generalitat ha estat per informar i la del Ajuntament per vendre una imatge com la darrera dissenyada i encarregada a un publicista que treballava per l’Ajuntament de Madrid i que pocs dies desprès ha estat contractat a dit com dissenyador del consistori, .

 

Relacionats