Edició 2101

Els Països Catalans al teu abast

Dissabte, 27 de abril del 2024
Edició 2101

Els Països Catalans al teu abast

Dissabte, 27 de abril del 2024

L’equip Aston Martin treballa amb IQoption

|

- Publicitat -
Els acords publicitaris estan ja a l'ordre del dia en el mercat de les opcions binàries. Als brokers més famosos els importa molt tenir presència i visibilitat en tot tipus de llocs on el seu nom de marca es pot veure molt enfortit respecte a la trobada amb possibles traders.

Això està portant al fet que hi hagi multitud de brokers que han pres la decisió de patrocinar equips futbolístics, posant els seus logos a les samarretes dels jugadors perquè aquests esdevinguin, partit rere partit, en homes-anunci dels brokers. I fins i tot en altres casos hem vist campanyes publicitàries on els jugadors més famosos apareixen promocionant el servei dels brokers per donar a conèixer el món de les binàries poc a poc.

iq option

 
Era lògic, per tant, imaginar que les opcions binàries també arribarien al sector de l'automobilisme abans o després. Al cap ia la fi, les carreres de cotxes són ideals per als patrocinadors, ja que els vehicles tenen un ampli espai en el qual es poden posar anuncis i els cotxes, encara que vagin a gran velocitat, apareixen en les pantalles de televisió del món sencer durant les competicions. El broker que ha decidit donar el pas en aquest sentit ha estat IQ Option, un dels més populars del mercat i del qual estem segurs que ja heu sentit parlar.

Acord amb Aston Martin

Fa uns mesos, poc abans del començament de la temporada d'automobilisme, l'equip de la marca Aston Martin va anunciar el patrocini del gegant de les opcions binàries IQOption. L'acord que van signar abasta la temporada d'aquest any 2016 amb la possibilitat que s'estengui també més enllà amb l'objectiu d'unir les dues marques durant més temps de manera satisfactòria.

Publicitat

Possiblement que se signi una extensió del contracte dependrà de les vibracions positives que aquest patrocini hagi transmès al broker. De moment el més probable és que sí es de continuïtat, atès que Aston Martin és un soci de gran èxit i popularitat amb el qual IQOption es troba molt còmoda treballant colze amb colze.

aston martin

 
Com comentàvem abans, IQ Option s'ha convertit en un dels brokers més potents del mercat d'opcions binàries, amb uns números que espanten pel seu èxit. Recordem que es tracta d'una empresa que ofereix com una de les seves últimes novetats aplicacions digitals millorades que tenen com a únic objectiu el facilitar les operacions als seus inversors i minimitzar el risc. A més, la companyia europea ha estat aclamada per la revista Global Brands com el “creixement de marca més ràpid de les opcions binàries a Europa.”

Un acord que beneficia a les 2 empreses

En relació a la signatura del contracte, John Gaw, director general d'Aston Martin Racing, comenta: “Donem una calorosa benvinguda a IQOption a la família d'Aston Martin Racing”. I afegeix en la línia del que esmentàvem abans “tenim ganes d'incloure'ls en els nostres amplis plans de 2016 i més enllà”.
 
L'equip d'Aston Martin ja ha participat en col·laboració al patrocini de IQOption al Mundial de Resistència d'aquest any i sobretot a la mítica cursa de les 24 Hores de Le Mans, que es va celebrar el passat mes de juny. S'esperen més esdeveniments amb IQOption com a patrocinador i ja es dóna per fet un nou acord per connectar el màrqueting d'Aston Martin i la marca d'opcions binàries per a més anys tal com veníem dient.

IQOption segueix signant aliances

La glamurosa i exuberant aliança amb Aston Martin no és la primera d'aquest estil per a aquesta companyia experta en el sector de les opcions binàries. Recentment, IQOption ha incorporat un nou relacions públiques molt popular. Es tracta de l'exfutbolista italià campió del món Fabio Cannavaro, conegut també per ser un gran aficionat als jocs d'atzar i les opcions binàries.
D'aquesta manera, IQOption ha incrementat la seva estratègia de relacions públiques considerablement. Això ve com a conseqüència de la intenció de publicitar els avantatges competitius que estan llançant i per l'augment de pressupost en aquest departament amb la intenció de seguir captant més usuaris.

Ara per ara l'empresa ja suma 11 milions de subscriptors en comparació al milió a què havien arribat a l'any 2014, el que es tracta d'una confirmació del gran moment pel qual estan passant.

Publicitat

Opinió

Minut a Minut