Dimarts, 3 d'agost de 2021 - Edició 1104
La República

Els mitjans catalans no són espanyols

Llegeixo sorprès a Comunicació 21 que el govern espanyol ha decidit retallar un 10% la inversió als mitjans digitals per aquest 2011. Segurament la majoria, per no dir la totalitat, […]

Joan Camp
Joan Camp 30/01/2011

Llegeixo sorprès a Comunicació 21 que el govern espanyol ha decidit retallar un 10% la inversió als mitjans digitals per aquest 2011. Segurament la majoria, per no dir la totalitat, dels lectors no es fixen fil per randa amb tots els anunciants que apareixen als mitjans digitals catalans. A un servidor li toca fer-ho per simple deformació professional, i a aquestes alçades, salvant extraordinaris casos molt particulars, la publicitat del govern espanyol és una autèntica rara avis de la premsa catalana. Com a molt la podreu veure a mitjans catalans que tenen el castellà com a llengua d’ús, o bé els mitjans que formen part de conglomerats de mitjans espanyols. Però per a la resta, els que són únicament catalans i treballen únicament en català, la publicitat institucional espanyola senzillament no existeix.

No és que estigui frisant perquè els mitjans catalans facin publicitat d’aquella de ‘Únete a las fuerzas armadas españolas’