Edició 2073

Els Països Catalans al teu abast

Divendres, 29 de març del 2024
Edició 2073

Els Països Catalans al teu abast

Divendres, 29 de març del 2024

Banc De Binary patrocina a l’equip de futbol Liverpool FC

|

- Publicitat -
Tal com ja hem vist en altres ocasions, el sector de les opcions binàries s'estén amb pas ferm en el món sencer. Ho fa a través de tot tipus de novetats que tenen l'objectiu d'aconseguir que per a tot tipus de persones els noms més reconeixibles del sector de les binàries resultin més familiars.

Per aquest motiu estem veient com a poc a poc els brokers estan fent-se un buit en la vida de les persones. I això vol dir la importància de realitzar patrocinis que tinguin una doble utilitat. D'una banda resulten molt beneficiosos per guanyar valor de marca i de l'altra ajuden a donar-se a conèixer entre un nou públic.

El futbol sempre va bé

banc de binary y el liverpool fc

Si els brokers volen guanyar popularitat no hi ha res com introduir-se al mercat esportiu. És el que ha fet Banc De Binary, que ha anunciat que es convertirà en el patrocinador del Liverpool FC, un dels clubs futbolístics més importants d'Anglaterra, el qual forma part de la Premier League.

Publicitat

Amb aquest acord es torna a confirmar el bon matrimoni que formen els esports i el sector financer, parella que ja s'ha vist realitzar col·laboracions reeixides en anteriors ocasions.

 
Aquest tipus d'entrada dels brokers als equips esportius està donant bons fruits. Temps enrere les entitats futbolístiques estaven una mica preocupades, perquè encara que rebien moltes ofertes dels brokers, no tenien constància de si havien de col·laborar amb aquestes empreses. ¿Resultaven legals i fiables? ¿O havien de ser més acurades respecte al que els prometien? Aquesta desconfiança ha desaparegut en els últims anys de manera absoluta a causa del treball exhaustiu que realitza el CySEC.

És just el primer que van consultar els responsables del Liverpool Football Club quan van rebre notícies que Banc De Binary estava interessada en patrocinarles.

Des de l'equip de futbol es van posar en contacte amb representants del CySEC perquè confirmessin si l'entitat que els havia contactat era digne de la seva confiança. El CySEC va parlar de forma clara sobre el control regulat que existeix sobre el broker i per això des de Liverpool van seguir treballant amb l'objectiu d'introduir aquesta campanya a les samarretes i altres elements de patrocinaje.

Detalls que queden en l'aire

Encara que hi havia molt interès per conèixer quines havien estat les bases financeres de l'acord, cap de les parts ha revelat l'import del patrocini. L'única cosa al que ens podem agafar, gairebé com si fos un clau cremant a la vista de l'absència d'informació, és a que els rumors apunten que l'import de la campanya s'ha estimat en més o menys 1,5 milions d' lliures esterlines.

Per Banc De Binary és un dels majors despeses en màrqueting i publicitat que ha realitzat fins ara en la seva història, però està molt clar que els beneficis d'aquesta idea van a ser molt positius per a l'entitat. Van a rebre un suport de màrqueting digital espectacular, mentre que els seus clients, els traders, possiblement tindran beneficis si són seguidors del Liverpool.

La presència de jugadors

Dins d'aquest contracte de patrocini està determinat que cada vegada que Banc De Binary organitzi un esdeveniment promocional podrà comptar, prèvia sol·licitud, amb la presència de jugadors de l'equip. No només tindrà a la seva disposició als membres de la plantilla, sinó també a llegendes del Liverpool que encara es mantenen en la nòmina de l'equip per a aquest tipus d'iniciatives.

Logo del broker de opciones binarias banc de binary

A més, Banc De Binary no és gens ximple, i ja està pensant en utilitzar a alguns d'aquests jugadors tant per estendre la seva presència al Regne Unit com per donar-se a conèixer a la resta del món on els futbolistes són reconeguts.

Publicitat a les samarretes

A més, el Liverpool tindrà el logotip de Banc De Binary en alguns partits de copa en què el seu patrocini bàsic amb Barclays no causa interferència en no estar representat. Per als responsables del broker aquest és un dels millors moments en la seva carrera en termes de màrqueting, mentre que al Liverpool FC estan encantats d'haver unit al broker com a patrocinador.
Per cert, l'acord és vàlid per a Europa, Austràlia, Canadà i Sud-àfrica. Aquest és només l'inici d'un llarg camí perquè els brokers estiguin més presents en el món de l'esport.

Publicitat

Opinió

Minut a Minut