ACN Barcelona – La circulació a l’R4 entre les estacions de Molins de Rei i Cornellà de Llobregat ha quedat restablerta poc abans de les deu del matí però es mantenen retards d’aproximadament una hora, segons ha informat Renfe. La circulació s’ha tallat dos cops durant el matí per problemes elèctrics a la infraestructura. S’ha tallat per primer cop abans de les vuit del matí però s’ha pogut reprendre al cap d’una estona. Tot i això, cap a les nou del matí s’ha tornat a suspendre per la persistència de la incidència. La congestió ferroviària a l’estació de l’Hospitalet provocada per aquesta incidència està afectant també l’R1, que circula fora del seu horari.
<em>(Aquesta noticia actualitza l’anterior sobre el mateix tema informant de la resolució de la incidència a l’R4 entre Molins i Cornellà però amb persistència dels retards)</em>
D’altra banda, els trens circulen per via única entre Els Monjos i El Vendrell.



