- Publicitat -
ACN Barcelona – La nova ofensiva d’Israel sobre el Líban d’aquest dilluns ha deixat almenys 100 morts i 400 ferits, segons ha informat el ministeri de Salut libanès. Entre les víctimes, hi hauria infants, dones i personal mèdic. L’exèrcit d’Israel ha anunciat a primera hora d’aquest dilluns que està bombardejant de nou el Líban, enmig de l’escalada de la violència amb Hezbollah després de l’atac massiu contra els buscapersones i l’intercanvi de coets i bombardejos. Les Forces de Defensa Israelianes (IDF) han confirmat a través del seu canal de Telegram l’atac contra més de 300 objectius de Hezbollah arreu del país. Alhora, l’exèrcit ha reiterat l’avís als civils del sud del Líban perquè evacuïn la zona “immediatament”.
Publicitat



