- Publicitat -
ACN Barcelona – Una representació de la junta de govern del Col·legi de l’Advocacia de Barcelona (ICAB), encapçalada pel degà Jesús María Sánchez, ha demanat aquest dilluns al president de la Generalitat, Salvador Illa, un increment de jutges, fiscals i funcionaris de justícia a la capital catalana, per tal de lluitar millor contra la multireincidència. En el marc d’aquesta reunió, celebrada al Palau de la Generalitat i on també hi havia el conseller de Justícia, Ramon Espadaler, des de l’advocacia s’ha traslladat la seva predisposició per contribuir amb propostes de millora legislativa entorn a l’exercici de dret de defensa.
Publicitat



