- Publicitat -
ACN Madrid – La imputació de Begoña Gómez i el cas Koldo han tornat a centrar aquest dimecres la sessió de control del Congrés, en què el líder del PP, Alberto Núñez Feijóo, ha acusat el president espanyol, Pedro Sánchez, de “mentir” i utilitzar Argentina i la “noble causa” del poble palestí per evitar donar respostes als ciutadans. “No es pot seguir així”, ha dit Feijóo. Sánchez ha advertit el PP que “ni mil palades de fang taparan els seus governs de la vergonya amb Vox i el que pretenen exportar a Europa”. “Jo ja sé que vostès ho fan per trencar-me amb el seu fang, però van llestos”, ha dit Sánchez, perquè “el 9-N tornaran a perdre les eleccions”. Per sota s’ha sentit la vicepresidenta Yolanda Díaz, que ha animat Sánchez: “a la merda”.
Publicitat



