ACN Mataró – La flamant candidata del PP a les eleccions europees, Dolors Montserrat, s’ha erigit com el “fre del nacionalisme a Europa”. “No deixarem passar a Puigdemont a Europa”, ha exclamat en un míting electoral a Mataró des d’on ha tornat a agrair la confiança al president del partit, Alberto Núñez Feijóo. En plena campanya del 12-M, Montserrat ha dit que són “un vot per acabar amb el procés i amb el socialisme”. ” Som el vot que més dol a Sánchez i molesta a l’independentisme”, ha seguit. “Denunciem les seves vergonyes i no caiem en el seu xantatge”, ha reblat. El PP ha anunciat aquest divendres al matí des de Figueres que Montserrat repetirà com a cap de llista a les eleccions al Parlament Europeu.
En clau catalana, Montserrat ha assenyalat que “ja n’hi ha prou de nacionalisme i de socialisme”. “Volem una Catalunya de primera on capiguem tots”, ha comentat. Així, ha afirmat que els populars són “el vot del rigor i la responsabilitat”. I s’ha ventat d’abaixar els impostos o tenir els “millors serveis públics” a les comunitats autònomes on governa el PP.



