Edició 2951

Els Països Catalans al teu abast

Dimarts, 25 de agost del 2026

Els Països Catalans al teu abast

Dimarts, 25 de agost del 2026

Els pagesos del tall de l’A-2 celebren un concert per “agrair” la paciència de la gent durant els 4 dies de protesta

|

- Publicitat -

ACN Tàrrega – Desenes de persones, entre manifestants del tall de l’A-2 a Tàrrega i veïns de la ciutat i municipis del voltant, es concentren des de les 6 de la tarda a la rotonda que dona accés a l’autovia en un concert organitzat pels pagesos que fa quatre dies que protesten en aquest punt. La celebració vol ser “un agraïment” a la gent que ha participat al tall i a la ciutadania que “ha aguantat” les afectacions al trànsit d’aquests dies, ha explicat un dels pagesos, Jordi Solé. La festa s’allargarà fins les 21 h i per l’escenari que s’ha muntat hi passaran 6 artistes, entre ells Lo Pau de Ponts, Xavier Mayora o Capy. Els pagesos aixecaran el tall dissabte al migdia.

En una imatge insòlita, la rotonda d’accés a l’A-2 al seu pas per Tàrrega s’ha convertit en una gran pista de ball en el penúltim dia de mobilització de la pagesia. Hi participen els pagesos de les protestes, però també veïns de la ciutat i de pobles del voltant que volen donar suport a les reivindicacions del sector.

Publicitat

“Som aquí pel que som, per la problemàtica del sector, però volíem tenir un detall amb la ciutadania”, ha explicat Solé, que ha afegit que la festa “vol ser un agraïment a la gent que ha vingut i a la ciutadania que ens ha aguantat aquests quatre dies”.

Publicitat

Segueix-nos a les xarxes

Més notícies

Opinió