- Publicitat -
ACN Badalona – La circulació de l’R1 i l’RG1 entre les estacions de Sant Adrià de Besòs i Badalona està interrompuda en els dos sentits de la marxa a causa d’un atropellament. La circulació d’aquestes línies comença ara a Badalona. Protecció Civil ha situat el pla Ferrocat en estat de prealerta.
Publicitat



