Albiol vol substituir agents de la Guàrdia Urbana en tasques de vigilància estàtica per seguretat privada

|

- Publicitat -

ACN Badalona – L’alcalde de Badalona, Xavier Garcia Albiol, vol substituir els agents de la Guàrdia Urbana que fan tasques de vigilància en edificis per agents de seguretat privada per incrementar la presència policial als carrers. Albiol, que ha negat que estigui “privatitzant” la seguretat a la ciutat, ha justificat la mesura -que ja es va aplicar puntualment l’any passat- per la necessitat de trobar “formules imaginatives” per compensar una plantilla policial que està “molt limitada”. En vista a l’estiu vinent, el batlle ha avançat que “prendrà mesures” per evitar que la meitat del cos faci les vacances els mesos de juliol i agost. “No és lògic que quan més gent hi ha als carrers la meitat de la plantilla estigui de vacances”, ha afegit.

Publicitat

Segueix-nos a les xarxes

Més notícies

Opinió