- Publicitat -
ACN Barcelona – L’alcalde de Barcelona, Jaume Collboni, ha nomenat l’exregidora d’ERC Maria Buhigas com a arquitecta en cap de la ciutat i ha recuperat la figura d’enginyer en cap -que havia existit en l’etapa Clos-, que ocuparà Oriol Altisench. Collboni ha anunciat els nous nomenaments després que s’hagi celebrat la primera reunió de la Comissió de Govern. L’alcalde s’ha mostrat convençut que s’obrirà una nova etapa per fer “el millor urbanisme barceloní”, que serà “ambiciós, de progrés social i econòmic”. Preguntat pels comuns i de cara a l’estructura més política del govern, que es preveu anunciar la setmana vinent, Collboni ha deixat la porta oberta a integrar membres d’altres partits al cartipàs: “El nostre partit es diu Barcelona”.
Publicitat



